مهراسمهراس، تا این لحظه: 12 سال و 7 روز سن داره

دردونه مامان

نذر مامان

1391/9/4 21:53
نویسنده : مامان فریبا
899 بازدید
اشتراک گذاری

پارسال وقتی تو دلم بودی نذر کردم که ایشالا اگر خدا خواستو صحیحو سالم اومدی تو بغلم سال دیگه که 6 ماهت میشه علی اصغرت کنم ولی نذرمو کاملا فراموش کرده بودم تا شب شهادت علی اصغر که یکدفعه یااااااااااااااادم اومدآخ سریع پاشدم یه پارچه سفید برداشتم و با اینکه اصلااااااااااا خیاطی بلد نبودم یه لباس سفید برات دوختم که فردا ببرمت مراسم..............

مراسم ساعت 8 شروع میشد ما هم 7/5 بیدار شدیم لباستو تنت کردم  که بریم اینم عکست

الهییییییییییییییییی فداااااااااات بشه ماااااااااااااااااااااااادر ایشالا امام حسین نگهدارت باشه عزیزم .این عکسم توی ماشین باباس در راه رفتن به مراسم


 
پسندها (1)

نظرات (7)

سارا
4 آذر 91 23:30
قربوووووونشششششش ماشالله.... ایشالله زیر سایههههههه پدر و مادر بزرگ شههههه بوووووووووووس
آرزو
4 آذر 91 23:46
ماشاالله خدا حفظش کنه زیر سایه امام حسین بزرگ بشه
كتي(مامان آقا مهديار)
4 آذر 91 23:57
مهراس منو عشقههههههههههههههههههههههههههههههههههه جيگر خالهههههههههههههههههههههههه شش ماهه مولا نگهدارت عزيز دلمممممممممممممممممممم يه عالمه بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
مامان سوشیانت
14 آذر 91 1:34
عزیـــــــــــــــــــــــزم ، امام حسین حافظش باشه
banoye aryai
16 بهمن 91 12:55
baraton mail zadam
كتي(مامان آقا مهديار)
29 اسفند 91 23:49
صدمبارک به تو آن عیدکه فردا باشد نـوروز نـوید وصـل دلـها بـاشـد امـیـد که با فضل خداوند جـلـیّ سـال فـرج مـهـدی زهـرا باشـد سال نو بر شما مبارک باد
كتي(مامان آقا مهديار)
12 تیر 92 18:28
سلام پيشاپيش از لطفتون ممنونم لطفا به اين آدرس برين... http://mahdiyarr.niniweblog.com/post129.php